خانما شما تو شیردهی قلیون میکشید؟

۹ پاسخ

سلام مادراااخسته نباشید واکسن چهارماهگی میزنیم یعنی چهارماهگی تمام میشه یا تازه میره چهار

اره من میکشم

نه میره تو شیر

بله من میکشم 😐🤣❤️

اره من سر ۳ تا بچهام کشیدم چیزی هم نشده

من دوبار کشیدم البته خیلی کم 😐

میگن خیلی بده نکشی بهتره منم نمی‌کشم

نه اصلا مگه تا الان شما میکشیدید؟

خوب نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان آرنیک👶🏼🤎 مامان آرنیک👶🏼🤎 ۸ ماهگی