چون صلاح خودشونو بهتر میدونن
هرکسی هرجوردوست داره زندگی میکنه اینکه میکشن به خودشون مربوطه
منم انقد بدددم میااد
میکشیم که سرمون گرم خودمون باشه سرمونو نکنیم تو زندگی این و اون
شیشه نمیکشیم که 😐
متاسفم براشون
ولا من خیلی بدم میاد 😩
حالم بهم میخوره خیلیا فک می کن که با این کار باکلاس میشه مثلاً دود رو میزنن هوا پیش خودش فک می کنن چه هنر نمایی کرده اینا آدماهای بی جنبه هست ☝️😂
چون تو باور نمیکنی دلیل نمیشه کار بدی باشه
شاید توام یه کارایی کنی بقیه باورشون نشه
من نمکیشم ولی یه تسبیح بگیر دستت روزی دو بار بخون به من چه؟؟؟
آره میکشم _دیدی بعضی آدما وقتی فکر وناراحتی دارن سیگار میکشن سبک بشن _منم با قلیان آروم میشه ذهنم حس میکنم استرسم کمتر میشه _شیر هم نمیدم هرشب میکشیم با همسرم
واقعا چرا همه تو گهواره فقط میخوان جبهه بگیرن
عزیزم ادمو آروم میکنه انگار البته این یه نوع تلقینه
من خودم عاشق قلیونم شیرم نمیدم قبل بارداری هرروز میکشیدم یعنی دیوونشم آدم دست خودش نیست عادت میکنه
ولی الان بخاطر سلامتی دخترم یا میرم کافه میکشم دخترمو نمیبرم یا میرم بالکن
اره من میکشیدم قبل بچه دار شدن
به نظرم چیزه بدی نیست یه تفریح دیگ باحال حال میده 😐😂
خداییش کار درستی نیست نه تنها چون بچه دارن بلکه به سلامتی خودشونم دارن ضربه ی بزرگی میزنن
من تا حالا هیچوقت قلیون نکشیدم همینجوری یه وقتایی نفس تنگی دارم. شوهرم قلیون خرید که یه وقتایی قلیون بکشه دوبار کشید سردرد شد دیگه کلا ولش کرد
بنظرم چیز بدی نیست ! حتما امتحان کن😉🌸
چی بگم والا
من قبل بارداری میکشیدم عاااش قلیون بودم نمیدونم چرا ولی یجوری یه حس خوبی میده انگار آدم سرحال میشه به نظر من حس و حالی که میده اینقد خوبه که حتی سیگارم اینطور نیس....ولی از وقتی فهمیدم باردارم دیگ لب نزدم تا الان چون شیر خودم میدم بجورایی انگار دیگ از سرمم پریده
من قبلا تو مهمونی و دور همیا میکشیدم تا دخترمم بخواد بفهمه دورو بر چه خبره ام میکشم ولی دیگه وقتی فهمید چی ب چیه اصلا نمیخوام نه قلیون ببینه نه منو درحال قلیون کشیدن🫢
من یه بار کشیدم توی عقد بودم سرگیجه گرفتم دیگههههه نکشیدم در کل هم دوست ندارم
چقدر بعضیا بد ادبانه جواب دادن پرسید چه حسی دارین
منم اصلا درک نمیکنم سعی میکنم دوری کنم اینجوری نیستم بگم فلانی چرا میکشی به منم مربوط نیست ولی خودم دوسندارم چون هم بد آموزی داره به نظرم جلو بچه
هم به سلامتی آسیب میرسونه
هم اینکه واقعا سودی نداره
فقط یه دود که میره بیرون اما برا بعضیا انقد غلیظ که هوای تو خونه هم یه جوری میشه همه جارو دوده میگیره
حالا بعضیا میگن تو هوای آزاد اوکی
ولی واقعا جلوی بچه جالب نیست
اکثر مادر هایی که میدیدم میبینم بچشون۱۴ ۱۵ ساله هم داره میکشن هر روز
انقددد حال میده ک نگو من ک سیگارم میکشم خب تو چرا نمیکشی؟ماهم میکشیم عقایدا باهم فرق داره دیگه
چی میخاد بشه ب بچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.