۸ پاسخ

اسهال در کمین است

میترسم میگم جنگه نکنه دیگه شیر خشک پیدا نشه بعد ش چیکار کنم؟😭🤦
خیلیییییی میترسم

اینکارو اصلا نکن واقعا خطرناکه

برای چی این کاررو بکنی؟ خطرناکه؟

چرا این کارو کنی

خطرناکه رقیق یا غلیظ

اسهال میگیره نده بهش

شکمش رون میشه

سوال های مرتبط

مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی