۴ پاسخ

عزیزم استرس نداشته باش من دخترم ۳۱هفته بدنیا اومد وهنوز درتلاشم بارداربشم نشدم خداروشکر کن که بارداری انشالله که صحیح وسالم بدنیا میاریش بغل میگیریش ناراحت نباش اصلا توکلت به خدا باشه برای منم دعا کن خیلی خیلی محتاج دعا های قشنگتونم 🫶💋😭

منم پسرم ۳۰ هفته دنیا اومده سر این یکی به شدت استرس دارم😥

سلام ببخشید میگم شما ک اوایل بارداریتونه
سینه هاتون سفته یا شل؟

سلام عزیزم منم بارداری اولم ۳۶ هفته بود شنیدم میگن بارداری اولیت هرجوری باشه بعدیم همونجوری
ولی خداکنه نباشه

سوال های مرتبط