سلام دوستان
سونو ان تی واژینال انجام میشه؟ یا شکمی؟

۷ پاسخ

شکمیه

شکمی خیلی کم پیش میاد واژینال اونم دیگه خیلی چاق باشه طرف شکمی مشخص نشه

دکتر خودش میگه چی باشه، برا من چون مثلا میخواد طول سرویکسم ببینه گفت واژینال

بستگی به درخواست دکتر داره ، اونایی که طول سرویکس دقیق میخوان واژینال هم مینویسن، من هردو بودم

من‌که واژینال بود گلم دکتر گفت

دکتر درخواست بده واژیناله وگرنه شکمی

اکثرا شکمیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی