سلام عزیزم. منم سرکلاژم و امروز دکتر بهم پماد واژینال کلوتریمازول داده که با اپلیکاتور وارد کنم. ولی چون سرکلاژم خیلی میترسم . شما استفاده کردی مشکلی پیش نیومد ؟
دکتر بهم گفت اندازه یه بند انگشت در حد ۲تا۳سانت اپلیکاتور بزن داخل بیشتر نشه خطر داره یا با ناخن دست بزنمن اپلیکاتور استفاده کردم
من تا نصفه گفت بزار داخل بعد پماد خالی کن تو واژن
نترس سخت تراز چیز نیس که 😂خیالت راحت بکش بده بره تو
بارداری؟
میشه توی بارداری پماد واژینال استفاده شه؟
اگه باردار نیستی که نترس
اصلا دردی حس نمیکنی
اسم پماد واژینالتون چی هستش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.