۶ پاسخ

من دخترم ۲۶۰۰ بود اما بستری نکردن

من پسرم ۲ کیلو بود نارس هم بود ولی دستگاه نرفت، ۵ روز ان ای سی یو بستری بود

منم استرس همینو دارم
وزنش کمه بهم گفت الان‌دنیا بیاد جزو بچه های نارس میشه

خب بستگی داره چقد باشه وزنش

مال من ۲۱۰۰ بودع ۱۲ روز بستری شد البته بخاطر نارس بودنش اگ اکسیژنش خوب باشه ی یروزم بستری نمیکنن

گفتن چقده؟؟؟

سوال های مرتبط