دخترم ۲ کیلو بود کف دستم بود ولی زود بزرگ شود الان خانمی برای خودش
ن بابا الکی به خودت استرس نده ما بچه ۹۵۰ گرمی ام داشتیم فقط با آغوشی بغل میکردیم
نه پسر خواهرم ۲۵۰۰بود راحت بررگ شد الانم یه سالشه انقد توپولیه
دختر من ۲۴۰۰ بدنیا اومد همه چیش هم اوکی بود فقط یه کم کوچولوتر از بقیه بچه ها به چشم میومد که خداروشکر بچه ها زود وزن میگیرن الان دیگه برا خودش تپلیه
پسر من ۲۹۰۰ بود ۳۶ هفته دنیا اومد کوچیک بود خیلی ولی برا آزمایش بردمش بعد ۳ روز ۳۴۰۰ شده بود نترس زود بزرگ میشه
نه بابا دختر من ۲۵۰۰ بود خیلیم طبیعی بود اصلا ضعیف نبود
عزیزم چند هفته ۲۵۰۰ بود؟؟
من پسرم ۲۴۷۰ بود ریز بود اما شیر خودمو میخوره زود جون گرفت بزرگ شد
زود بزرگ میشن نگران نباش شیرت خوب باشه که تپلی هم میشه
حتما ده روز اول هروز گوشت بخور و رو برنجت زیره بریز شیرت زیاد و چرب میشه
دختر من ۲۲۰۰ بدنیا اومد
خیلی کوچولو اما مواظب باشی زود بزرگ میشه
ن باباچ خبره
بچه دخترخالم 2300 بدنیا اومد هیچ فرقی با بچه 3 کیلویی نداشت
نه گلم دختر منم ۲۵۰۰/۲۸۰۰بود فقط بغل کردنش سخته کمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.