۲ پاسخ

۳۴۰۰ بود دخترم
سختیای خودشو داره ولی چند ساعت درد میکشی بعد راااااحتی من ک خیلی راضی بودم دکترمم جراح زیبایی زنان بود عالی بخیه زده بود ن جاش مونده ن چیز دیگه ای

من تجربه ندارم ولی خواهرم اولی ۳ کیلو بود دومی ۳ و ۲۰۰ نه سر هیچ کدوم شون هم اذیت نشد تا لحظه آخرم دردش آنچنان زیاد نبود ولی خب توان بدنش خیلی بالا بود خیلی می رسید از نظر تغذیه به خودش بعدشم خونه هاش سر هردو بچه اش پله داشت شاید اینم کمکش کرده بود فقط سر اولی چون قبلش ۲۰ کیلو کم کرده بود بعدش یه ذره بی جون بود سر دومی دیگه وزن کم نکرد .

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری