خانومایی که بچتون ۳۶۰۰ بود طبیعی زایمان کردین یا سزارین؟

۱۱ پاسخ

ببشتر بستگی ب وضعیت لگن خودتون داره
کارن ۳۲۵۰ بود چون لگنم کوچک بود بچه پایین نمیومد مجبور شدم سز بشم

فکر کردم زایمان کردید گفتید تا دوشنبه اگر طبیعی نشید دکتر سزارین میکنه

رفیقم ۴ کیلو بود طبیعی زایمان کرد

3500 طبیعی

قربونت برم چهار کیلو بود طبیعی زایمان کردم خیلیم راضی بودم

خواهر جاریم پسرش ۵کیلو بود طبیعی آورد

طبیعی به دنیا آوردم با وزن ۳۷۰۰

طبیعی ب دنیا اوردم 3/800

طبیعی عزیزم

دوستم بچش ۳۹۰۰ بود طبیعی آورد
تا ۴ و نیم طبیعی میشه آورد

یکی از دوستام ۳۹۰۰ بود طبیعی زایمان کرد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری