۵ پاسخ

من دخترم نان می‌خورد همش بالا می‌آورد شیرخشک شو عوض کردم ببلاک دادم اونم تا چند روز خوب بود بردم دکتر گفت رفلاکس داره شیرخشک شو عوض کرد ببلاک ای ار داد الان یک هفته هست میخوره خداروشکر بهتر شده شماهم ببرش دکتر بهش دارو میده و حتما شیرشو عوض میکنه

رفلاکس داره

عزیزم باید شیر خشک ببلاک Ar و ساشه امپرازول باید بدی دکتر بری همینا رو میده دگ اپتامیل نده اگ رفلاکس داشته باشه

بعد از شیر دادن باید اروغش رو بگیری و اینکه حتما رفلاکس داره

رفلاکس داره

سوال های مرتبط