۴ پاسخ

هر کسی کد ملیشو بده ممنون میشم تو این شرایط بد

خیلی وقته بهش میدی؟ مطمئنی بخاطر شیرخشکه
چند سی سی میدی؟

دختر منم این روزا زیاد نق میزنه
اپتامیل میخوره
فکر کنم بیشتر بخاطر ۶ماهگیه

سلام کدوم استانی؟ من اپتامیل پیدا نمیکنم

سوال های مرتبط