همه چی عالی
حتی گاهی تا 110 هم نرمال حساب میشه
عزیزم خوبه
فقط قندخونش لب مرزه
هواست به خوردن خوراکیهاش باشه
و اینکه ویتامین دیش هم خوبه ولی دوماه یکبار بهش ویتامین دی ۵۰هزار بده.(دوماه یک بار)
فقط سلول های سطحی ادرارش مقداری زیاد هستن اونم احتمالا به این علت هست نمونه درست جمع آوری نشده
اینم دومیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.