۶ پاسخ

خوب کردی گزاشتی دیر میری یوقت میبینی همین حدودا میاد سراغ ادم نباید زود رفت این ازمایشو

آزمایشه چیه.

تا همین هفته وقت داری عزیزم

تا ۲۸ هفته و ۶ روز
ولی دیگه منتظر نمون الان برو

فردا صبح برو ،دیگه وقت نداری

دیگه الان باید بدی اخراشه
از ۲۴تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد