۷ پاسخ

منم باید برم هنوز نرفتم

من توی ۲۷ هفته بودم رفتم گف دیر اومدی چرا

من توی ۲۷ هفته بودم رفتم گف دیر اومدی چرا

بهترین موقعش همون ۲۴ هفته و چند روزه

من توی ۲۷ هفته بودم رفتم گف دیر اومدی چرا

دیر نیس؟

بیست و چهار هفته مگه نباید بری

سوال های مرتبط

مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری