۴ پاسخ

اره برو،ب ازمایشگاه سن بارداریتو بگو اگه بدونن راهنماییت میکنن

برات ننوشت تو نسخه؟برا من ۹دی نوشت ک‌ میشم ۲۵هفته و دو روز

از ۲۴ تا ۲۸ ولی فک کنم هرچی‌زودتر بری بهتر باشه منم فردا میرم

من فردا باید برم

سوال های مرتبط

مامان آقا اهورا 🩵 مامان آقا اهورا 🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری