خانما اگه ۲۸ هفته بریم برای آزمایش گلوکز چیزی میشه؟🥲

۵ پاسخ

هزینه ازمایش چقدره

ای بابا گشنم شد 🥴🥴🥴

لعنتی آزمایش مزخرفی هم هست سخت‌ترین و مزخرفتربن آزمایش همین قنده گلوکزه

فعععععک نکنم اتفاق خاصی بیفته،‌هرچند ،ندادی هم ندادی اکه قندت مشکل ندارع

نه برو منم امروز رفتم تا ۲۹هفته مهلت داری

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی