سلام خانما برای آزمایش گلوکز ساعت چند باید بریم

۱۲ پاسخ

ببین شام کی خوردی باید ۱۰ساعت ناشتا باشی

منم دارم پا میشم برم مردم از گشنگی

ساعت 7 اونجا باش

هر ساعتی رفتی ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی

من چند روز پیش ساعت هشت اونجا بودم

من از دیشب ساعت ۱۰ تا الان چیزی نخوردم

۸تا۱۰ساعت بایدناشتاباشی دیگه حالاحساب کن

چون بارداری تحمل گرسنگی نداری
فشارت میوفته تا دیروقت نااشتها باشی
معمولا الان دیگه همه مراکز باز میشن تا6

هسه ساعت نیم طول میکشه هرچی زودتر بری زودتر راحت میشی

من نیم ساعت دیگه میرم ان شالله

۷نیم برو

همین الان پاشو برو

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ونهم بارداری