۶ پاسخ

منم اینجوری بودم بچم سینمو نمیگرف همش گریه میکرد هر کی ی چیز میگف واقعا حالم داش بد میشد ولی مجبوری تحمل کردم ایقد نوک سینمو کشیدن و گذاشتن دهنش تا عادت کرد
البته شیشه شیر هم دادم دهنش حس میکنم از اون جا یاد گرف مک بزنه ان شاالله برا شما هم درست میشه

برای منم همینه نمی‌دونم چکار کنم

باشید دوش بگیر وقتایی که خوابه بذار دهنش بذار بیدار بشه بیدار که شد بذارش روسینه ات
دوساعت دوساعت اینکارو تکرار کن تا وقتی که عادت کنه

سینه من نوک نداشت ک بگیره با شیردوش ک میگیرم نوکش بیرون اومده

منم‌همین‌مشکلو‌داشتم مجبور شدم شیرخشک بدم دیگه شیر دوش برقی گرفتم با شیر دوش خیلی خوبهه واقعا راضیم میگیرم روزی چندبار میریزم تو شیشه شیر اضاف باشه میزارم یخچال برای دفعه بعدش
هرچی هم بیشتر بگیری شیرت بیشترمیشه

نیم کیلو کم کرده شیر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان شنگول🩵 مامان شنگول🩵 ۵ ماهگی
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی