۳ پاسخ

دقیقا منم رو تا دوتا پهلوم میخوابم بچه پایینیم لگد میزنه میترسم
رو کمرم‌ک‌نمیتونم بخوابم
نمیدونم‌چکا کنم

آره من هستم منم ب پلهو چب بخوابم اینطور میشم باز ب پلهو راست میخوابم

منم اینجوریم احساس میکنم هی لگد میزنه ک بلند شم اونجوری نخابم ولی متاسفانه فقط ب پهلو میشه خابید اونم ک اونجوری میکنه🥲

سوال های مرتبط