۸ پاسخ

خداروشکر خدا از این به بعدمونو خوب کنه

خوب که نه همش استرس ودلشوره دارم خیلی ناامید شدم این چند وقت.ولی یه نوری تو دلم روشنه و حس میکنم تهش قشنگه

جسمی آره،روحی روانی نه

برو پشتیبانی اعتراض کن هم راجب اعلان ها هم راجب قطعی گهواره توی تایم شب همه بگین شاید وصل کردن🤍

اصفهان خیلی داره میزنه.من تو این چندوقت تازه اینقدر زیاد حسش کردم

شکر خدا از بی کاری کلافه شدم زندگی عادی قبل رو میخوام

تهران ساکته

روحی اصلاااا

سوال های مرتبط