۴ پاسخ

نه چیزی نباید بدی عزیزم

نباید تنی فاکتور بنویسه چکاپ

۲۰ درصدشو باید بدی
البته بستگی به قرارداد بیمه تکمیلیتون هم داره

اگە منظورت ازمایشه که بستکی به ازمایشگاهت داره طرف قرارداد با بیمه تون باشه یا نه

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان یونا کوچولو مامان یونا کوچولو ۲ سالگی