۲ پاسخ

من صبحانه جدا فرنی یا تخم مرغ یا پنیرخامه ای میدم
ناهارو زیاد درست میکنم ک شامم بخوره

نه منم گاهی دو وعده یوپ دادم مثلا از ناهارش اضافه مونده

سوال های مرتبط