۷ پاسخ

یذره دیفن بمال به لثه اش

پستونک بزار تو فریزر خنکشه

حتما حتما روغن بابونه به کل سرش بزن
به لثه اش بزن

پمادبزن ازداروخونه بگیر

کارای زیادی میشه کرد
ژل باریچ
میتونی میوه رو خورد کنی بذاری تو فریزر یخ بزنه بعد بذاری تو عصاره میوه خوریش بهش بدی
پیازچه برای تسکین درد لثه خوبه
لثه گیرشو بذار تو فریزر یخ بزنه بهش بده
با مسواک انگشتی براش بخارون
یه وسیله ای هست به اسم تیث رولر برای درد دندون درآوردن
یکی از خانمای فامیل هم گفته بود برای پسر خودش که می‌خواست دندون در بیاره دکتر بهش قطره کلکسی کر داره بود

من پماد باریچ گرفتم میزنم رو لثه

ژل باریچ

سوال های مرتبط

مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی
مامان دیارجونم مامان دیارجونم ۱ سالگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی