من میگم پسرت بزرگ شد مستقل شدی سیاست داشته باش ازش پول و طلا بکش و بعدم جدا شو
منم چند بار بخشیدم در حد پیام بود نمیدونمدیگ رفته بود یا نه ولی ۲ هفته پیش رفتم بچه رو انداختم مهریه بزارم اجرا ک بعد یک هقته دید من جدی ام اومد ب گ وه خوردن پیش بابام ولی بهش گفتم برای بار آخر دیگ تهش اینقد نفرت دارم ازشخدا میدونه دخترم ۸ سالشه همش عذاب میکشه
منم همینه
اگ کسیو داری که پشتت باشه جدا شو اگ نه زندگی کن مردی ک خیانت کنه هیچوقت درست نمیشه قطعا خودتم هیجوقت نمیتونی فراموش کنی🙃
اگر پول داری مستقلی و خانواده حامی داری بفکر جدایی باش وگرنه بشین سر زندگیت که با یه بچه بیرون هیچ خبری برات نیست
تا جایی که میتونی واسه بعدت ازش چیزی بگیر وقتی تونستی خونه بگیری ازش جداشو
به پدر مادرش بگو چیکارکرده و بگو ک میخوای بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.