۴ پاسخ

میگن رنگ نمیگیره فیبروزم رفتم انجام ندادن

من رفتم نزدن بخاطر تغییرات هورمونی بدن حداقل باید ۶ماه بگذره

نزن فعلا

میگن نه

سوال های مرتبط

مامان رُیام مامان رُیام ۱۳ ماهگی
مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی