کسی تو شیر دهی شیدینگ لب انجام داده؟؟

۴ پاسخ

من خودم شیدینگ انجام میدم زیر ۶ ماه بهتره انجام ندی
ن بخاطر ماندگاریش ، بخاطر اینکه بی حسی وارد جریان خون میشه میره داخل شیر ممکنه ی موقع نوزاد حساسیت بده

شید زدم بعد ۳ ساعت ب بچم شیر داد دادم

من میکرو کردم قبل از چهل روزگی

من میخوام قاب و سایه بزنم ابروهامو نمیدونم ضرر داره یانه ولی فکر نکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان رُیام مامان رُیام ۱۳ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی