مامانا کتوتیفن و آزیترو مایلین برا چیه ؟




# کودک # شیردهی

۷ پاسخ

کیتوتیفن داروی ضدحساسیت برای سرفه س
خواب آوری داره

آزیترومایسین چرک خشکنه

کتوفن سرفه است ازیترو چرک خشکن

باهم نده ها اصن

یه بار تو گوگل خوندن این دو تا تداخل دارن
با هم نده یه تحقیق بکن

کتوتیفن سرف ازیترومایسین چرک خشکنه

برا عفونت آزیترو

آزیترومایسین

سوال های مرتبط

مامان آوین‌‌و تو دلی مامان آوین‌‌و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان 🧸پانیذ🧁 مامان 🧸پانیذ🧁 ۲ سالگی
مامان 🧸پانیذ🧁 مامان 🧸پانیذ🧁 ۲ سالگی