خانوما اصفهان کجا رو زدن؟؟-
#شیرخشک-

۳ پاسخ

لامصباباجنگنده دارن میزنن باموشک بهتره آدم استرس نداره ک کجارومیزنه یدفه میخوره ولی جنگنده صداش ک میادتموم هیکلم سست میشه بی حس میشم

الان مگه دوباره زدن؟یا همون قبلی رو میگی؟

نمیدونم،ولی اینقدر پایین بودن کلی ترسیدیم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی