۶ پاسخ

شرق بود .شما کدوم سمتی؟
من که چند روز پیش تو کوچمون و ۳تا جا رو زدن خیلی وحشتناک بود

سمت تهرانپارس

سمت ما که فقط صدای پدافند اومد

امروز بیرجندم زدن یه پادگان خیلی دوراز خونمون یجور خونمون پنجره هالرزید فک کردیم همسایمون درو محکم بست بعدش تو اخبار بیرجند دیدیم میگن زدن استرس گرفتیم اونجا رو زدن اینجا اینجور لرزید وای به روزی ک خدای نکرده اینجارو بزنن چقدوحشتناکه من دیشب همش به این فک میکردم اگر کاری شه چجوری بچه هامو نجات بدم اصلا خوابم نبردتاصبح

دیشب ایران سنگین ترین حمله اش بود سه ساعت حالا باید منتظر تلافی باشیم 🥲

خدا لعنت كنه
اوف بلا دور ازتون

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی