۳۱ پاسخ

مردم یه جور ناله و زاری میکنن انگار ماها دستور حمله صادر میکنیم یا منتظر بودن ما دستور بدیم
یکم فکر کنید چرا مسوولین باید کشور رو ب اینجا می‌میکشوندن و فقط فکر اختلاس و جیب پر کردن خودشون می‌بودند ک کنترل دیگه از اوضاعشون خارج بشه
کمتر ب جون همدیگه بیفتید
مردم فقط وسیله استفاده بودن چه برای داخلیا چ خارجیها

چقد خوشخیالی ک فک میکنی تموم شده هدف نابودی کل ملته

با این اتفاقی ک افتاده حالا حالاها تموم نمیشه فقط خدا بهمون رحم کنه قدر عافیت ندونستیم

شما فکر کردین تموم میشه؟

تازه اولشه .....

هدف ایران


ن رهبر

چرا باید تموم بشه تازه شروع شده

چقدررر ساده اید

ساده نباشین نمیخوام استرس بدم ولی تازه شروع شدههه خدا ب داد بچهامون برسه💔

مگه قرارع تموم بشه تازه هنوز ۲۴ ساعت نشده که تازه ادامه داره

عزیزم تازه شروع شده فقط خدا بهمون رحم کنه

هنوز اولشه 🤦
ترامپ گفته ادامه دارع

نمیدونن ترامپ عامل این بدبختی کشور هس


با تحریم های ظالمانش


میخاس کمک کنه تحریم هارو لغو می‌کرد

سلام آبجی بیا تاپیکم

تازه شروع شده هنوزم موندن

دارن مراکز سپاه رو میزنن

لبنان و فلسطین و سوریه و ....تموم شد؟؟؟ن جانم تازه اول بدختیه

واقعا فکرمیکنی تموم میشه تازه اول بدبختیه

خدایا قراره چی بشع واقعا با این آدمای ابله
شما واقعا مادر نیسین؟خودتون جهنم ب فکر بچه هاتونم نیسین؟کاش شماهم تموم میشدین

خیلی احمقید ک فکر میکنید تموم میشه

گفته تا یک هفته دیگه هم ادامه داره

تازه شروع شده

بشینید که تموم بشه

نه گفته یه هفته میزنیم تا سپاه کامل تسلیم بشه

وای مردم من یه لحظه خیلی بد بود صدا🥺🥺🥺 خدا ب بچه هامون رحم کن🥺🥺🥺

به این زودی تموم نمیشه که تازه شروع شده

بابا ترامپ گفت تا تسلیم تشن با خاک یکسان میکنیم
گفت مردم عادی از خونه ها بیرون نیای

خیلی مونده هنوز تموم نمیشه

وای خدا کجا بود زدن خیلی بد بود صداش

منم داشت خوابم میبرد با صداش از خواب پریدم

جنگ مگه یک روزه تموم میشه

واقعاااااا؟؟؟؟ارومیه رو مگه زدننننن؟

اینجا که خبری نیست

سوال های مرتبط