۱ پاسخ

عزیزم فکر میکنم طبیعه چون قلبشون کوچیکه توان پمپ کردن خون ب تمام بدن نداره هنوز برای همون هم دست هم پا رنگشون سفیده ومعمولا سری یخ میکنن

سوال های مرتبط

مامان حامی❤️ مامان حامی❤️ ۱۴ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۱۲ ماهگی