بله چرا نمونه اخه
اره بابا میمونه بخدا میمونه
۱۲ تا زدم
من ۳۶ هفته زایمان کردم و تنها دلیلی ک بچم دستگا نرفت این بود ۹ تا امپول ریه زدم
دختر عموی من میگفت من بچه هام هفت ماهه به دنیا اومدن الان بزرگ شدن بچه هاش
وا خواهر این چه حرفیه ؟ من پسرم ۳۵ هفته و سه روز دنیا اومد دستگاه هم نرفت زردی هم نگرفت آمپول ریه هم نزده بودم الانم ۹ سالشه ۶ کیلو هم اضافه وزن داره 😁😁
وا چرا نمونه ؟ آمپول هم نمیزدی میموند نگو اینجوری عزیز دلم
آره من ۳۵دهفته دیدم تو فامیل چند روز دستگاه بود الان ۷ ماهشه اینقد تپل و خوشگل شده ماشاالله
آره بابا چرا نمونه. همه معمولا زایمان زودرسشون همین هفته ی ۳۵ تا ۳۶ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.