۹ پاسخ

بله چرا نمونه اخه

اره بابا میمونه بخدا میمونه

۱۲ تا زدم

من ۳۶ هفته زایمان کردم و تنها دلیلی ک بچم دستگا نرفت این بود ۹ تا امپول ریه زدم

دختر عموی من میگفت من بچه هام هفت ماهه به دنیا اومدن الان بزرگ شدن بچه هاش

وا خواهر این چه حرفیه ؟ من پسرم ۳۵ هفته و سه روز دنیا اومد دستگاه هم نرفت زردی هم نگرفت آمپول ریه هم نزده بودم الانم ۹ سالشه ۶ کیلو هم اضافه وزن داره 😁😁

وا چرا نمونه ؟ آمپول هم نمیزدی میموند نگو اینجوری عزیز دلم

آره من ۳۵دهفته دیدم تو فامیل چند روز دستگاه بود الان ۷ ماهشه اینقد تپل و خوشگل شده ماشاالله

آره بابا چرا نمونه. همه معمولا زایمان زودرسشون همین هفته ی ۳۵ تا ۳۶ میشه

سوال های مرتبط