۲ پاسخ

به مراتب بهتر‌میشه

ماله منم برای بعد زایمان پریود شدم خیلییی خونریزی داشتمااا

سوال های مرتبط

مامان گندم 🩷🥹 مامان گندم 🩷🥹 ۱۰ ماهگی