اول برو دکتر بعد من یکی از نزدیکانم داشت جراحی شد چهار سال قبل خوبه خوب شده
شیاف انتی هموروئید استفاده کن و هرروز پروبیوتیک مثل قرص بایو فلورا بخر بخور تا یبوستتو خوب کنه
روزی دوبار یکی بعد صبحانه یکی بعد شام
یه رژیم غذایی پر فیبر داشته باش روزانه، در کنارش هم از پماد رکتول استفاده کن عالیه، و برای معدت روان کار کنه پودر پیدرولاکس از داروخونه بگیر خیلی معده رو روون میکنه من الان نزدیک یکماهه دارم میخورمش ولی نمیدونم تا چقدر مجازه استفاده کنم میخوام کمکم قطش کنم،،،،شربت لاکتولوز هم خوبه
منم دقیقا توحاملگی گرفتم و بعد زایمان بدتر شد شب و روز گریه میکردم ۱هفته شیاف ام جی گذاشتم یکی صبح یکی شب خوب شد
توي تشت اب ولرم روزي دو يا سه بار بشين زياد از پماد استفاده نكن چون خوب نميشي دكتر بهم گفت به مروز بزرگترم ميشع بخواي مدام پماد استفاده كني
عزیزم من سر دخترم اینطوری شده بود ۴سال پیش سعی کن کاهو همیشه بخوری کیوی بخور حداقل روزی یکبار دفع داشتی باشی ک سفت نشی
منم بعد زایمان اینجوری شدم چند وقت شیاف آنتی هموروئید استفاده کردم بهترمالان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.