۱۴ پاسخ

اصلا ان ان نزنی ها بدتر میکنه ب حرف اونای ک میگن بزن هم گوش نده دکتر گفت و طبق تجربه م میگم

سودوکرم

سودوكرم

توصفحم هست بیین دکتر بهم داد

سودو کرم

کالاندولا برای پسر من خیلی جوابه البته پمادش نه کرمش

کالاندولا

سودوکرم پسر منم امروز اینجوری شده

روغن نباتی

زمان میبره خوب شه ۳،۴ روز طول میکشه، من پماد و کرم های زیادی امتحان کردم کالاندولا، کرم سیوند ترکیب زینک و کالاندولاست این دوتا از همه بهتر بود

کالاندولا

هرچی بجز کالاندولا زدم بدتر شده

پماد إن ان

کلوتریمازول و کلو بتازول

سوال های مرتبط

مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی
مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان ویهان جون🥰 مامان ویهان جون🥰 ۹ ماهگی