ان ان نزن دکتره دخترم گفت برا دختر خوب نیس من دخترم باسنش قرمز شده و دونه زده این سه پمادو دکتر داد بزنم الان سه روزه میزنم خیلی بهتر شده
سوختگیه
اسهال بود؟
کالاندولا بزن
برای دندونه شاید دختر من هر وقت میخواد دندون دربیاره مقعد و نانازیش زخم میشه
حساسیت غذایی میتونه باشه. اگه اسهال بوده از اون هم میتونه باشه.
یکم پماد بزن خوب میشه پسر منم گاهی اینجوری میشه.
اسهال نبوده؟
احتمالا سوختگیه واسش چرب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.