سرلاک هیپ کسی داده کدوم مدلش خوبه برای رفلاکسی ها

۴ پاسخ

من پنج غله و جو دو سر و سرلاک برنج رو گرفتم
وزن دهیش رو نمیدونم نبردم هنوز
همش واسه رفلاکس اوکیه مشکلی نداره

قیمت ش چنده؟

من پنج غله میدم

من ۵ غله خریدم منتها ندادم منتظرم ۶ ماهش کامل بشه، خوبه ب نظرت؟

سوال های مرتبط

مامان رهام😍رادمهر😍 مامان رهام😍رادمهر😍 ۱۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی