۸ پاسخ

برای من ۲تا زدن فقط باعث میشه زودتر زایمان کنی
درد اول اخر باید بکشی

اگه امپولش رو میگی ک میزنن تو سروم

فرقی نداره همون درد زایمان طبیعی رو القا میکنه

من تجربه جفتشم دارم
آمپول فشار خیلی دردش سختههه ولی اینکه خودت دردت بگیره راحت ترههه

میریزن توی سرم تعداد قطره و ساعت داره یعنی از کم شرو میکنن .یه کم دردات بیشتره ولی به روند زایمانت کمک میکنه

نه عزیزم یا داخل رگ میزنن یا تو سرم بعد از اون درد هات کم کم شروع میشه خیلی بهتر اینکه زود بهت بزنن چون درد زودتر شروع میشه عوض اینکه کم کم بیاد و طول بکشه مدت زمان زایمان کردن

منم تو همین شرایطم
یکم ترس برم داشته میگم نکنه بدتر از این باشه که خودت دردت می‌گیره

امپولش که درد نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی