بنده✋🏻👀
عزیزم بالاخره قراره ی بچه از وجودت بیاد دیگ سخت هست ولی می ارزه واقعا
تجربه ام و گذاشتم دوست داشتی بخون🤭💕
عزیزم من تجربمو درهمین مورد زایمانمو گذاشتم
برو بخون متوجه میشی چطوری
ن خوب بود ساعت ۱۰صب بستری شدم آمپول فشار زدن توی سرم کم کم میرفت توی رگ.۱۱دردای ریزم شروع شد ۲ونیم زایمان کردم
من بدون درد۳۸هفته بستری شدم ک آمپول فشار بزنن ماما بخش اومد یه معاینه تحریکی شدید انجام دادک بدون آمپول دردها شروع شد آمپول نزد
نه اصلا سخت نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.