۵ پاسخ

بنده✋🏻👀
عزیزم بالاخره قراره ی بچه از وجودت بیاد دیگ سخت هست ولی می ارزه واقعا
تجربه ام و گذاشتم دوست داشتی بخون🤭💕

عزیزم من تجربمو درهمین مورد زایمانمو گذاشتم
برو بخون متوجه میشی چطوری

ن خوب بود ساعت ۱۰صب بستری شدم آمپول فشار زدن توی سرم کم کم میرفت توی رگ.۱۱دردای ریزم شروع شد ۲ونیم زایمان کردم

من بدون درد۳۸هفته بستری شدم ک آمپول فشار بزنن ماما بخش اومد یه معاینه تحریکی شدید انجام دادک بدون آمپول دردها شروع شد آمپول نزد

نه اصلا سخت نبود

سوال های مرتبط