عه هفتت پاینه ک چرا سرکلاژ نمیکنن.. سونو واژینال دادی؟
زیر 30 ریسکه سرکلاژ نکنن مخصوصا سن بارداریت بره بالا نمیشه دیگه کاری کرد
معمولا زیر ۳۰ صبرمیکنن بالانره سرکلاژ میکنهه اگه ب ۲۸برسی صدرصد سرکلازه حالا روش دکتر با دکتر فرق داره
ولی خب تا ی تایمی سرکلاژ هم میتونی بکنی باز استراحت کن شباف بزار ببین بالاتر نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.