۳ پاسخ

عه هفتت پاینه ک چرا سرکلاژ نمیکنن.. سونو واژینال دادی؟

زیر 30 ریسکه سرکلاژ نکنن مخصوصا سن بارداریت بره بالا نمیشه دیگه کاری کرد

معمولا زیر ۳۰ صبرمیکنن بالانره سرکلاژ میکنهه اگه ب ۲۸برسی صدرصد سرکلازه حالا روش دکتر با دکتر فرق داره

ولی خب تا ی تایمی سرکلاژ هم میتونی بکنی باز استراحت کن شباف بزار ببین بالاتر نمیره

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری