۵ پاسخ

عزيزم وقتي گشنست بهش غذا بده حداقل دو ساعت با شير خوردنش فاصله داشته باشه

برعکس دختر من غذا آنقدر خوب میخوره اما هرکاری میکنم شیرخشک نمیخوره به زور میدمش

بچه ی منم نمیخوره
فقط پوره موز دوس داره اونم خیلی نمیخوره

عزیزم دکتر به من گفت در حد سه چهار قاشقم خورد خوبه ،غذای اصلی شیره و با اون وزن میگیره بچه

شیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی