خانمایی هم هفته من شما هم گرفتگی زیر دل دارین؟

۷ پاسخ

تا سی هفته خیلی درد واژن و زیر دل داشتم

سلام عزیزم‌ اره و خیلیم گرفتگی کشاله ران و لگن☹️

سمت چپ زیر سینه م درد میگیره شبا

نه درد نه گرفتگی

من گرفتگی و درد کشاله ران و لگن دارم بیشتر

اره طبیعی نگران نباش

من از وقتی وارد ماه ششم شدم دوشبه دارم.

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی