خانما راسته میگن داره پمپ بنزینارومیزنه؟

۱۲ پاسخ

دیگه یعنی از خود مسولین دست کشیده زیر ساخت فقط میخاد بزنه؟؟؟؟

انبار نفت شهر ری و زد

پالایشگاه زده اونم ۳ تا.کشورای دیگه ام نگران شدن گفتن این دیگه جنگ ایران نیست و ما هم درگیریم

ترسیدم مث اتم

هیچجا دیگه بنزینم نیست

میخواد زیر ساختایکشور بزنه و فلجمون کنه

پمپ بنزین شهران جردن هم زده

انبار نفت کرج و زد سمت فردیس

انبارنفت و پالایشگاه

انبار نفت هارو زده
سمت ما فردیس رو زد

از فردا باید بیفتیم دنبال بنزین مگه پیدا میشه ؟

انبار نفت رو زده
ولی سوال اینه؟؟ انبار نفت چه اهمیتی داره؟

نمی‌دونم میگن پالایشگاه نفت زدن

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری