دیگه یعنی از خود مسولین دست کشیده زیر ساخت فقط میخاد بزنه؟؟؟؟
انبار نفت شهر ری و زد
پالایشگاه زده اونم ۳ تا.کشورای دیگه ام نگران شدن گفتن این دیگه جنگ ایران نیست و ما هم درگیریم
ترسیدم مث اتم
هیچجا دیگه بنزینم نیست
میخواد زیر ساختایکشور بزنه و فلجمون کنه
پمپ بنزین شهران جردن هم زده
انبار نفت کرج و زد سمت فردیس
انبارنفت و پالایشگاه
انبار نفت هارو زده
سمت ما فردیس رو زد
از فردا باید بیفتیم دنبال بنزین مگه پیدا میشه ؟
انبار نفت رو زده
ولی سوال اینه؟؟ انبار نفت چه اهمیتی داره؟
نمیدونم میگن پالایشگاه نفت زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.