دلم خون شد امشب با تاپیک تهرانیا،
الهی که یه تار مو از سرتون کم نشه😭
الان یه سری افراطی میان میگن تو انبار نفت موشک و محمات و نظامی و کوفت و مرض بود که زدن.بیچاره مردم عادی بیچاره ما
کرج خیلی خیلی بد بود اصلا من هنگم یهو آسمون نارنجی شد اصلا ی چیز عجیبی 😭😭😭
بمیرم برای ایرانمون😭😭😭چا بلایی سرش آوردن😭😭😭😭
این همه سال زندگی ساختیم رو هواس🥲
ایشالا ب خیر و نفع مردم تموم شه❤️🩹
سلام اجی خوبی شما رژیم پسرزایی داری
خودت جنوب تهرانی؟
تو رو خدا
ان شاالله خدا نگهدارتون باشه
شمال تهران وضعیتش چطوره؟
خداحفظتون کنه یه تار مو ازتون کم نشه😞❤️🩹
ما ک چیزی ندیدم شبا با استرس میخوابیم شبا کاز سرمون جنگده رد میشه میگم خدایا الان کجارو داره میزنه
امشب نصف شهرا رو زدن
حالا میگن اذربیجانم گفته میخواد حمله کنه احتمالا قسمتای شمالی کشورو میزنه
ای خدا مردم ک گرفتاری شدن قربانی این جنگ
خدایاخودت کمک کن
انشالله که تنتون سالم سلامت باشه تموم بشه بزودی برگردیم ب روال .
خدا خودش رحم کنه به مردم بی گناه به بچه ها ، زنها ، مردها ، پیرها … خدایا دیگه نمیدونیم از غصه چکار کنیم
ابجی خوبین
بله امروز وحشتناک بود خونه ما از تهران فاصله داره ولی امروز دوبار زدن
خدا کمک کنه عزیزم
چی میکشید
امروز همدان برای اولین بار صدا شنیدم الانم قلبم درد میکنه
چیشده
بمییرررررم شوهرم تهرانه
پدرماردم کرررررررج
بمیرررررررم
خدایا ما مردم چ گناهی داریمم
آخ بمیرم واسه وطنم واس هموطنم😭😭😭😭😭
خدا کمک کنه🥲
یاخدا چیشده
خدایا مردم عادی چیزی نشن🥹
ای خوداااا 😭😭😭 همش استرس دارم
😭😭😭😭
😞😞 امیدوارم که مردم آسیب نبیینن
تموم نشد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.