سلام نمدونم پای بچم چیشده لطفا راهکار بدید

تصویر
۳ پاسخ

اگه جای کشه پوشکه قبل از بستن پوشک یکم کششو بکش...بعضی وقتی خود پوشک اندازس ولی کشش خیلی سفته و جا میندازه

برا دختر منم اینجوری شده بود بخاطر کش مای بیبی بود بعدا خوب شد

خط پوشک نیست ؟

سوال های مرتبط

مامان رضا و تودلی مامان رضا و تودلی هفته هشتم بارداری