۲ پاسخ

زیاد شیر میدی،مازادو بالا میاره.
حتی اگه آروغ نزنه، ۲۰ دیقه سرپا نگهش دار

اگر با فشار زیاد بالا میاره رفلاکس داره یعنی پرتاب میشه از دهنش
ولی معمولی باشه طبیعیه ...آروغ هم نزد شما ده دقیقه یک ربع حالت عمودی روی شونه ات نگه دار اون گاز خودش خارج میشه و از معده میره پایین کمتر بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی