۶ پاسخ

ما همش نون پنیر میخوریم گاهی خامه چیز دیگه نمیخوره صبا

تخم مرغ

من عدسی گذاشتم

من وقتی ایده ندارم و صدالبته حوصله ندارم بهش چای شیرین پنیر میدم خیلیم خوشش میاد

تخم گوجه یکم با چای

کاچی

سوال های مرتبط