۸ پاسخ

فکر کنم فشارت بالاست فشارتو گرفتی چند بود

منم اینطوری بودم دو بار رفتم تقویتی برام سرم زدن
آنفولانزا اومده
ایشالا زودی خوب میشی عزیزم

بخور بده خودتو، ابلیمو عسل بخور

اب ومایعات هم زیاد بخور

اب بخور دستمال ببند

سرت نه منظورم پیشانیو شقیقه

گوشی رو بذار کنار سرتو ابلیمو بزن با ی شال ببند استراحت کن

منم اینجوری بودم دورش باید بگذره

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری