کیا توی بارداری جوش صورت زدن نی نی تون دخمل بود یا پسر

۵ پاسخ

سلام منم ازهفته اول خیلی جوش میزنم🥲

تا ۱۳ هفتگی هم فقط ترشیجات می‌خوردم. بعد یهووو تغییر کرد شیرینیجات خوردم تا آخر بارداری

من میزنم هنوز نمیدونم جنسیتشو

ولی جنسیت رو نمی‌دونم

منم سر دومی جوش زدم‌ اولی دختر بود نزدم.اینسری زدم

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری